Afgelopen zaterdag was het in en om het clubhuis alweer een drukte van belang en was Swift weer volop in bedrijf. Het seizoen 2015-2016 is begonnen, er is al getraind en de eerste wedstrijden zijn gespeeld. Er is gewonnen of de eerste teleurstellingen zijn geïncasseerd. Goed om weer veel mensen terug te zien, verhalen te delen en ons op te maken voor een nieuw sportief korfbalseizoen.

Morgen beginnen de scholen weer… Ik denk speciaal aan kinderen die voor het eerst naar de basisschool gaan of naar groep 3, aan de kersverse brugklassers, die op hun nieuwe middelbare school beginnen, aan de scholieren die dit jaar examen hopen te doen, aan de studenten die hier op Walcheren of verderop in het land (weer) aan de studie gaan. Heel veel plezier en succes gewenst!

Voor wat betreft de sport, ik schreef het  ook voor het voorwoord van het Swift Magazine, dat u en jij binnenkort kunt lezen: we gaan het veld weer op en lekker korfballen!

Ieder die op welke manier ook bij Swift betrokken is: een heel goed, plezierig en sportief korfbalseizoen toegewenst!

Namens het bestuur,

Anneke D-B