Definitieve teamindeling Swift 2016 – 2017

Beste Swift leden. Enkele weken terug hebben wij de concept teamindeling gepresenteerd. Mede dankzij enkele afmeldingen, maar ook dankzij enkele positieve gesprekken hebben we nog wat moeten bijstellen. Belangrijkste wijziging is dat we niet met drie, maar met twee C teams gaan spelen. Onderstaand presenteren wij de definitieve teamindeling voor het komend seizoen.

Voor S2 en B1 geldt dat alle genoemde spelers de kans krijgen om zich te bewijzen, maar dat er nog wel enkele dames moeten afvallen. Hierover lees je meer bij de teams zelf. De indeling bij de D2, D3, E1, E2, E3 en F1 wordt later deze week bekend gemaakt.

Komend weekend verwachten we de trainers voor komend seizoen te kunnen bekendmaken. De laatste vacante posities zijn nog niet gevuld. We zijn nog in gesprek met verschillende personen in de hoop en verwachting dat zij Swift kunnen helpen in het komend seizoen.

Selectie S1 / S2

Afgelopen maand is gebruikt om met verschillende dames in gesprek te gaan om hun wensen na te gaan. Hierdoor hebben we enkele keuzes kunnen maken. Er blijven echter 15 dames over die op het veld allen in S1/S2 wensen te spelen. Uitgangspunt van de TC is dat  alle spelers uit de selectie minimaal 1x per week trainen (op de woensdag). Als dit niet haalbaar is en er zijn voldoende andere dames die dat wel kunnen, krijgen de dames die trainen de speeltijd. Omdat Rachelle het eerste deel van het seizoen nog niet fit genoeg is, starten we met 14 dames.

Omdat van vier dames nog niet bekend is of zij op woensdag kunnen komen trainen (ivm studie buiten Zeeland), zijn deze vier dames wel opgenomen in de selectie, maar zal in augustus/september bepaald moeten worden of zij de trainingsarbeid kunnen leveren en dus definitief kunnen aansluiten. De TC beoogt uiteindelijk maximaal 12 fitte dames in de selectie S1/S2 medio september. Dames die de selectie niet halen kunnen van de club verwachten dat wij flexibel omgaan met de betaling van contributie.

1 Joren Aisja
2 Stephan Sanne
3 Koen Mirella
4 Lennart Vera
5 Geerten Eefje
6 Davin Simone
7 Luc Annelies
8 Roel Lisanne
9 Ivo Anita
10 Richard Alinde
11 Douwe Mieke
12   Anne
13   Emma
14   Ineke
15   Rachelle

Swift 3 (zaal)

Dit team speelt alleen in de zaal. Afhankelijk van de uitkomst van gesprekken met verschillende spelers uit de senioren en spelers die zich aanmelden voor de zaalcompetitie, zal in overleg worden bekeken of aanvulling van S3 (zaal) en / of S4 (zaal) mogelijk is.

1 Sjoerd Angela
2 Rob Kristel
3 Rene Geesje
4 Pieter Elvera
5 Extra heer 1 Judith
6 Extra heer 2 Pascal
7   Joyce

Swift 3 (veld) / S4 (zaal)

1 Merijn Sophie

8 Billy
9 Indy
10 Isabel N

Indeling D2, D3, E1, E2, E3 en F1 vinden later deze week plaats.

Kangoeroes

1 Rik