ehbokofferVorig jaar heb ik namens Swift een nieuwe EHBO koffer besteld. Bij de overgang zaal naar veld was deze verdwenen. Deze zat dus niet achter slot in onze kasten. Nu bij het begin van het seizoen zag ik de koffer staan bij de wedstrijden van Ondo waar men het scorebord bedient. Het is niet te zeggen of Ondo de koffer in hun bezit hadden of dat de koffer daar de gehele tijd heeft gestaan. Wat wel te zeggen valt is dat de laatste die voor Swift dienst heeft voor het scorebord of na een training de koffer in de afgesloten kast moet zetten. De koffer is nu al half leeg geplunderd. De kosten komen nu op de vereniging om deze weer aan te vullen.
Ivo Gillissen

Categorieën: Overig

1 reactie

Jessica Schipper · 24 november 2013 op 14:43

Hoi Ivo,

Zit er een grote sticker oid van kv Swift opgeplakt?
Misschien een idee. Ik zou anders denken dat het een koffer van de sporthal zelf is.. 🙂

Reacties zijn gesloten.