afb1   afb2   afb3

Woensdagmiddag 12 oktober

Aanvang: 15:00 – 18:30

Kosten € 5,00

We merken er nog niet veel van met dat mooie weer, maar afgelopen week is het herfst geworden. Tijd voor een leuke knutsel-spelmiddag in het clubhuis. Wat gaan we doen?

►We maken een herfststuk van spullen uit de natuur. Wij zorgen dat er voldoende materiaal is om een mooi herfststuk te maken. Wat dacht je van een spin of een eekhoorn of een pompoenmannetje. Aan het eind van de middag mag je je eigen herfststuk naar huis meenemen.

►Tussentijds zorgen we voor wat te drinken met wat lekkers erbij.

►We spelen ook nog een spannend herfstspel buiten op het kunstgras. In groepjes gaan we allerlei opdrachten uitvoeren, maar pas op de boswachter. Hij kan zomaar jullie verzamelde voorraad afpakken.

En tot slot…

► Blijven we gezellig eten in het clubhuis

Kom je ook?

Graag schaar + aardappelmesje + prikpen + viltstiften meenemen.

Wel nog even opgeven voor 8 oktober bij Carla of Lisanne: jppouwer@zeelandnet.nl of 06-57148071

afb4

Bewaren