Ook via de mail gestuurd, maar hierbij nog eens op de website:

Beste deelnemer, ouders van het ABCD kamp.

Het is bijna zo ver! Sommige enthousiastelingen konden al niet wachten op nadere info en mailden al naar de leiding of coaches voor de inside scoops. Maar de kampleiding houdt voorlopig het programma nog geheim! Wel bij deze de info die je nodig hebt om op tijd aanwezig te zijn, te betalen en op zondag weer opgehaald te worden.

We verblijven bij het Buitencentrum Veere. Wulpenburgseweg 4, 4351 PB Veere.

Het kamp kost € 27,50*. Dat is inclusief alles! Eten, slapen, activiteiten, 2x douchen etc. We verzoeken jullie dit geld over te maken op rekeningnummer NL82INGB0007367634 , op naam van DJG Thielen te Middelburg.
*Tijs, Derek, Emmely en Linn, omdat jullie maar 1 nacht verblijven betalen jullie voor 1 nacht minder. Jullie mogen € 20,- overmaken.

We verwachten iedereen op de fiets om 17.30 in het clubhuis met hun spullen. Je hoeft niet eerst nog thuis te eten, dat doen we de eerste avond al gezellig met zijn allen. Ben je vegetarisch of allergisch? Geef dit dan nog snel door! Dan houden we hier rekening mee met de boodschappen.

Op zondag verwachten we tussen 15.00 en 15.30 weer in het clubhuis te zijn om opgehaald te worden. We hebben contact met het thuisfront van Tijs, Derek, Emmely en Linn waar ze gedropt/opgehaald kunnen worden.

De volgende deelnemers verwachten we sowieso. Sta je er niet bij en heb je je wél opgegeven? Neem dan héél snel contact op met de kampleiding!

1. Lisanne
35. Rona
36. Chenna
37. Alana
38. Emmely (tot za. 16h00)
39. Linn (tot za. 16h00)
40. Xavi

De leiding:
Davin Thielen    :  06-46374275
Jessica Schipper:  06-50945076
Dylan Gillissen  :  06-12236780
Niek Franke       :  06-50642045
Sanne Oostinga:  06-41254535
(waarschijnlijk allemaal best te bereiken via whatsapp ivm activiteiten)

Wat neem je mee?

We slapen in hutjes. In deze hutjes staan 8 bedden.

–          Hoeslaken (De bedden  hebben een matras met kunststof buitenlaag. Zonder eigen matrashoes slaap dit niet lekker.)
–          Kussen en kussensloop
–          Slaapzak
–          Pyjama
–          Douchespullen/toiletspul. + Je krijgt van ons 2x € 0,50 cent voor te douchen. (dus tweemaal douchen.) wil je langer of vaker douchen? Neem dan zelf nog wat 50cent muntjes mee.
–          Handdoek/badhanddoek
–          Kleding voor het weekend à sowieso een lange broek/trainingsbroek
–          Sportkleding
–          Sportsokken die je over je lange broek kan trekken voor activiteiten in het bos. (tegen teken)
–          Vest met lange mouwen (ook voor het bosspel tegen teken)
–          Bikini/zwembroek
–          Waterschoenen (er groeien o.a. Japanse oesters in het Veerse Meer die zeer schep zijn en forse snijwonden kunnen veroorzaken)
–          Zaklamp
–          Regenkleding? (houd het weerbericht in de gaten)

Verder eventueel:

–          Gezelschapsspelletjes (kaartspel o.i.d.)
–          Snoep/chips etc. (alhoewel we ook wat meenemen in onze boodschappen)
–          Foto van je moeder
–          Slaapknuffel
–          Fotocamera (eigen risico)

Wat neem je niet mee?

–          Waardevolle spullen. à Het liefst laat je je telefoon thuis. Bij noodzakelijk contact heeft de leiding ook een telefoon. Sowieso worden telefoons ingezameld bij alle activiteiten, om vals spel tegen te gaan.
–          Alcoholische dranken
–          Een portemonnee vol geld.

Tot vrijdag!!!

De kampleiding