KNKV Swift bal

Swift krijg opnieuw bal van het KNKV ivm ledengroei

Eerder dit seizoen kreeg Swift al een nieuwe bal uitgereikt van het Korfbalverbond omdat de vereniging qua ledenaantal een mooie groei had laten zien.

Swift is verder doorgegroeid en recent heeft de vereniging volgende mijlpaal behaald.Per 31-05 mei hadden we 105% meer leden dan waar we het vorige seizoen mee eindigden. Dit leverede Swift opnieuw een nieuwe wedstrijdbal van het KNKV.

Districtsbestuurlid Herman Groeneveld ging in het pinksterweekend op toer door het district om bij diverse verenigingen de bal uit te reiken. Voor Swift namen Martijn (bestuurslid) en Luuk (E1) van Langevelde de bal in ontvangst.

Natuurlijk bedankt Swift de bond voor dit kado, maar gaat onze dank uit naar de commissie ledenwerving olv Bart Pouwer en de jeugdtrainers van met name de ministars en F-jeugd . Daar kennen we de grootste aanwas en dat is mede te danken aan hun enthousiasme en inzet !

Allen bedankt en hopelijk kunnen we het komende seizoen – waarin we helaas weer met een ‘verlies’ zullen starten – weer een  dergelijke mooie groei laten zien