Afgelopen week kwamen we bij elkaar, er is veel besproken en in gang gezet. Een aantal zaken wil ik graag met u / met jou delen. Als het vragen oproept of u/jij hebt opmerkingen, reacties of tips, dan ontvangen we die graag als bestuur. Mailen kan naar onderstaand mailadres.

Als eerste zijn we bij gepraat door 2 TC leden, Ivo en Pieter.  We hoorden de stand van zaken w.b. trainers, teamindeling, alles is zo goed als rond voor het nieuwe seizoen. Wat een groot compliment is aan ieder die er bij betrokken was.  De definitieve teamsamenstelling zijn nu te lezen op de website, dat is ruim voor de zomervakantie! We hopen dat ieder zijn of haar plekje in het (mogelijk nieuwe) team zal weten te vinden. Fijn dat er weer nieuwe trainers zijn en dat er ruimte is voor ondersteuning en begeleiding van (nieuwe) trainers.

We hebben gesproken over de aanpak van het ophalen van oud papier (OPA) na de zomervakantie, Er zijn nieuwe mensen aangemeld, echter te weinig om een goed gevuld rooster  te kunnen opstellen. In overleg met de huidige coördinator, René Hoogenboom, gaan we in het bestaande rooster  ouders inplannen, en willen we kijken tot en met december hoe dat zal gaan verlopen. Hoe we dat precies in het vat gaan gieten, gaan we goed over nadenken en leest/ ziet/merkt u vanzelf na de zomervakantie.

Het was een prachtige afsluiting van dit seizoen, dat vorige week zaterdag Swift 1 de wedstrijd tegen Albatros won en daarmee op het veld  in de overgangsklasse kan blijven spelen! Wat was het spannend, met heel veel publiek, het was een mooie ‘slotdag’ van dit seizoen.  Al hebben we dat niet zo  genoemd. Dit jaar is er niet echt een georganiseerde slotdag geweest. Er zijn allerlei mooie, leuke eindactiviteiten in de diverse teams geweest. Ook hebben we  als vereniging een mooie avond beleefd bij de opening van de nieuwe keuken. Daar wilden we het bij laten, dit jaar. Weet dat dit dus een uitzondering is en dat  er gewoon volgend jaar weer een ‘slotdag’ of eindactiviteit zal plaatsvinden.

Er moet nog wel een en ander gebeuren ook binnen de vereniging, maar het loopt wat op z’n end. Straks gaan we genieten van de vakantie, om daarna met  frisse moed de draad weer op te pakken. Vanaf deze plek wil ik ieder bedanken voor haar en zijn inzet voor Swift het afgelopen seizoen.

Namens het bestuur ieder een fijne vakantie toegewenst en ik hoop gezond weer terug! Anneke D-Bfijne vakantie!

Categorieën: Bestuur