Afgelopen zaterdag 28 maart werden de 1e wedstrijden op het nieuwe 40x20m speelveld op veld 2 gespeeld en dat was uiterst succesvol ! Alle ploegen wonnen hun wedstrijd.

Dankzij een snelle actie van Rob Sanderse is er voor veld 1 nu ook snel en gemakkelijk met losse lijnen een 40×20 speelveld uit te leggen.veld 2

• bestaande (vaste) middellijn en zijlijn aan de kant van de dug-outs worden gebruikt.
  • langs het veld zijn in de betegeling 6 haken gemaakt, deze zijn rood gemarkeerd. 2x maal aan beide kanten van de lange zijde en 1x aan beide korte zijdes.
  • in het materialenhok is een haspel met lijnen te vinden met diezelfde rode markering.
  • Op deze haspel zitten 2 korte lijnen – de achterlijnen – en 1 lange lijn – de zijlijn.
  • Op het kunstgras zijn de plek van de (losse) paal en de strafworpstip met een rode stip gemarkeerd.

Alle jeugdwedstrijden en senioren/junioren breedtekorfbal mogen op dit kleine veld met losse lijnen gespeeld worden.

Tot slot dank aan Rob, die dit nog voor het 1e speelweekend regelde !

Namens bestuur & TC

Martijn van Langevelde