In de aanloop naar de actie kreeg ik het nog wel even benauwd;

bovenop de “reguliere open plekken” in het rijschema van de vrijwilligers kwamen er 3 afmeldingen:

– een hernia…ai…beterschap!

– een opdracht binnengehaald dus geen auto beschikbaar…gefeliciteerd!

– vrouw op stap…. dus: “geen auto en logistieke problemen..”…sterkte!

HELP..!

Dus snel een email naar de rest van de rijders…… en daarop gelukkig veel positieve reacties..

Van de volgende reactie van Jeroen kon mijn hartslag echter weer helemaal omlaag naar de ruststand:

“Hallo Rene, Ab,

ik kan rijden wat er op dat moment nodig is,
ik heb tot 23 uur ‘s avonds de tijd…”
Dankzij goede opkomst van helpers uit de teams B1 en S1 heeft het gelukkig niet tot 23 uur geduurd: het was om ca 20.00 “gedaan” .
Dat is natuurlijk prima werk. Chapeau.
Dit was ook de eerste keer dat Michel Provoost mee reed en ook Peter Louwerse maakte zijn debuut. Welkom!
Een avond als deze geeft wel aan dat de bezetting nog “dun” is en we nieuwe aanmeldingen nog steeds toejuichen.
Zeg nu zelf: 1x per maanden ca 1,5-2 uurtjes helpen op de vrijdagavond, dat stelt toch niets voor?
alhoewel: ……7000,-per jaar voor de club stelt daarentegen wel degelijk wat voor!
Allen bedankt en groet,
René