De eerste trainingen zijn gestart of starten deze week, oefenwedstrijden worden gespeeld en achter de schermen wordt hard gewerkt aan een nieuwe magazine, kortom; een nieuw seizoen staat op het punt van beginnen!

Ook de eerste TC-vergadering is achter de rug. De TC wordt dit jaar aangevuld met twee nieuwe leden: Koen Maljaars en Bert Jeras; welkom! Met Davin, Jacinta, Steven, Richard (contactpersoon bestuur) en Pieter is de TC goed bezet. Fijn om met een compleet team weer aan de slag te kunnen.

Bert gaat zich dit jaar richten op de begeleiding van de jeugdtrainers om hen te assisteren bij het pedagogisch-didaktische en inhoudelijke aspect van de trainingen. Hij zal trainingen gaan bezoeken en neemt daarvoor zelf initiatief richting de trainers. Uiteraard kunnen de trainers bij hem terecht met ondersteuningsvragen. Maak daar zeker gebruik van!

Martijn zal de scheidrechterszaken behartigen en een aantal keren per jaar aansluiten bij de TC-vergaderingen. Ik hoop ook dit jaar op een grote bereidheid om het hem mogelijk te maken zijn werk zo goed mogelijk te doen!

Voor vragen aan de TC of specifieke TC-leden: mail naar tc@kvswift.nl

Ik wens iedereen een plezierig en sportief seizoen toe!

Namens de TC,

Pieter (voorzitter TC)