Het RTC is op zoek naar nieuwe trainers voor de selecties U13 en U15, met voorkeur twee trainers per leeftijdscategorie.

Taakomschrijving van de RTC trainers:

• Je traint de toptalenten van regio Zeeland.
  • Het zijn 14 à 16 trainingen per seizoen. Gemiddeld 1x in de 2 weken.
  • Er zijn 3 toernooien in het seizoen en daar coach je de selectie.
  • De verenigingen doen opgave van hun toppers en d.m.v. 3 voorselectietrainingen selecteer je gezamenlijk de selectie.
  • Een selectie bestaat uit 6 of 8 (naar keuze van de trainers) dames en 6 of 8 heren. Tevens kan je ook “wildcards” uitdelen voor spelers die dicht tegen selectie aanzitten en eerstejaars zijn.
  • Het is op vrijwillige basis.
  • Je krijgt de kans om je te ontwikkelen als trainer d.m.v. workshops en evt. opleidingen.

Als je hiervoor interesse hebt, meld je dan bij Steven Meerburg, stevenmeerburg@hotmail.com. Vanuit de TC ligt onze prioriteit allereerst bij een optimale bezetting van de eigen teams, waar we ook nog trainers kunnen gebruiken, maar vinden we de regio selectie zeker van waarde, vandaar deze oproep!

Namens de TC KV Swift en het RTC regio Zeeland

Categorieën: TC