Afgelopen maandag 10 november heeft het bestuur de maandelijkse vergadering gehouden.
In deze vergadering was onze vertrouwenspersoon John Davidse te gast. Zoals vastgelegd in de afspraken komt de vertrouwenspersoon van de vereniging een keer per jaar bij een bestuursvergadering aanzitten om bijgepraat te worden over allerlei zaken die bij Swift spelen.

Verder is er onder andere gesproken over:
• TC-zaken: de TC bestaat momenteel uit 3 leden, dat is echt te weinig. Het bestuur gaat hard aan de slag om de commissie te versterken.
• Verandering veldafmetingen kunstgras: samen met leden van TOP en ONDO heeft Rob Sanderse een voorstel uitgewerkt hoe de kunstgrasvelden van de drie verenigingen het best zouden kunnen worden aangepast aan de nieuwe afmetingen. Dit voorstel is inmiddels aan de gemeente Middelburg voorgelegd.
• De nieuwjaarsborrel wordt zoals gebruikelijk na de eerste thuiswedstrijd van Swift 1 in 2015 gehouden, op zaterdag 17 januari 2015.

Namens het bestuur, Ilse Schreuders

Categorieën: Bestuur