fijne vakantie!

We kijken er vaak lang naar uit en voor die tijd moet er nog veel gebeuren. Maar zachtjesaan kan ook bij Swift de vakantie beginnen! We hadden de laatste bestuursvergadering van dit seizoen, afgelopen dinsdag. Ondergetekende sloot weer aan, na een aantal maanden afwezigheid. Wat fijn om te merken dat heel veel zaken ‘gewoon’ doorgaan, ook als je er even niet bij betrokken bent. Op deze plek wil ik met name de overige bestuursleden en Bart Pouwer, als  ‘externe’ daarvoor heel hartelijk bedanken.

Ook bij Swift is de zomerstop begonnen, de slotdag is alweer een tijdje geleden. De een zal ergens lekker aan het strand gaan zitten, de ander houdt een actieve vakantie, een volgende maakt een rondreis door een ver land. Hoe hou je je conditie – als sporter –  op peil? Ik las daarover in een artikel het volgende: alles is toegestaan…
Het is raadzaam om tijdens de zomerstop toch enige vorm van sport te blijven beoefenen. Dit hoeft dus niet per se de ‘eigen’ sport te zijn, in ons geval korfbal.  Actief wandelen, zwemmen of voetballen met – of zonder – de kinderen, alles is toegestaan. Dagelijks een half uur actief en sportief bezig zijn kan er al voor zorgen dat de conditie nauwelijks verloren gaat en weer snel is op te bouwen, na de zomerstop.

In hetzelfde artikel stond nog veel meer aan adviezen en tips, ik laat het hier maar bij, want in ongevraagd advies geven schuilt een risico:) Er kan deze zomer ook veel sport op televisie worden gekeken, niet echt sportief, wel leuk!

Een goede, ontspannen, sportieve vakantie toegewenst en tot in augustus!

Namens bestuur,

Anneke D-B