Op 11 juni organiseren we de slotdag van Swift.

‘s Middags is er voor de pupillen een familietoernooi – jaja, papa’s en mama’s mogen ook eens ervaren hoe het is tussen de wedstrijdlijnen!

Voor iedereen vanaf de C’s tot senioren/vrienden van Swift/oud-leden organiseren we vanaf 13.00 een leuke sport- en spelmiddag. Hierover verklappen we nog niet al te veel.

We gaan er vanuit dat er een heerlijke zonnetje schijnt, dus na het sporten gaan we genieten van de zon en heb je de mogelijkheid om bij Dennis Plantinga een heerlijk sapje of cocktail naar keuze te bestellen.

Rond 17uur gaan de BBQ’s aan en kunnen we genieten van het bekende en heerlijke vlees en salades van Slagerij Blankenburgh. Ook de BBQ is voor iedereen die gezellig mee wilt eten. Spelers/niet spelers/leden/oud leden/familie en vrienden van Swift!

Voor de BBQ willen we graag nu al weten wie er mee wilt eten. De prijs kunnen we nog niet concreet bepalen, dit is afhankelijk van het aantal eters, maar het zal ongeveer als volgt zijn:

€ 5,- voor iedereen t/m de C-ploegen.
Tussen de € 7,50 en € 10,- voor B en A ploegen.
En tussen de € 12,50 en € 15,- voor senioren
Deze prijs is inclusief 1 smoothie of cocktail van Dennis.

Geef je op voor de BBQ. Mail naar bbq@kvswift.nl

Vermeld hierbij met hoeveel personen je mee eet en uit welke prijscategorie de eters komen.
Tot 11 juni! Gr. Jessica Schipper, Judith Steenbergen en Stefan Franke

Slotdag