Beste spelers van de C’s,

Vrijdag 4 maart staat er voor jullie een leuke activiteit gepland. We gaan klimmen op de klimmuur en jullie krijgen een leuke training gericht op trucballen.

We beginnen om 16:15 uur in hal 1 en rond 18:00 uur zijn we klaar in de sporthal. Na deze intensieve, spannende en creatieve activiteit hebben we natuurlijk trek gekregen en gaan we nog met elkaar pannenkoeken eten in het clubhuis. Voor diegene die het nog leuk vinden is er aansluitend een game-avond. (Game-avond is voor de teams vanaf de C’s vanaf 19:15 uur)

Vind je het leuk om te komen en mee te doen met deze activiteiten, geef je dan op via een mailtje naar birrit@zeelandnet.nl

Hopelijk tot 4 maart!

Groetjess!