Hij is weer terug van nooit weggeweest: de bierproefavond van Kv Swift! Dit jaar is het thema: België! Na een streng en langdurig selectieproces dat de nodige hoofdpijn heeft bezorgd, hebben gastheren Benjamin en Robbert-Jan de keur van de Belgische bieren voor u geselecteerd. Schuif gezellig aan om bij het haardvuur in het clubhuis deelgenoot te worden in de rijke biertraditie van onze zuiderburen. Om de smaaksensatie compleet te maken worden de bieren u aangebonden onder begeleiding van een bijpassend hapje verzorgd door Louella en Mirona. Dit culturele evenement vindt plaats in het clubhuis van Swift op zaterdagavond 25 januari, na afloop van de wedstrijd Swift 1-DES 1 (inloop vanaf 21:00 uur). Niet alleen Swiftleden, maar ook ouders van jeugdleden, vrienden en je schoonmoeder mogen zich opgeven! Kosten voor deze gezellige avond zijn beraamd op € 10,- (403 Belgische franken). Wees er snel bij, want vanwege de hapjes hebben we plaats voor maximaal 40 bierliefhebbers!

Wat?                      Bierproefavond
Waar?                   Clubhuis Swift
Wanneer?          Zaterdag 25 januari, na afloop van de wedstrijd van Swift 1
Kosten?               € 10,- (terplekke te voldoen)

Opgeven kan via onderstaand webformulier of per e-mail bij Benjamin (bvrie@hotmail.com).

[vfb id=1]

Categorieën: Evenementen