Na een spannende wedstrijd heeft Swift 1 het kampioenschap behaald in de eerste klasse! Bijzonder knap om bij een 2-6 achterstand in een kampioenswedstrijd het hoofd niet te verliezen, maar juist rust en vertrouwen uit te stralen. En dat was terecht, want daarna hebben ze laten zien dat ze de terechte kampioen zijn! Er waren een aantal schitterende goals te bewonderen, zoals de tip-in van Gijs en de doorloopbal van Sanne. Daarnaast heb ik ook erg genoten van jullie teamspirit dit seizoen. Hard werken voor elkaar, elkaars kwaliteiten kennen en waarderen, een echt team. Een super prestatie met als beloning dat Swift voor het eerst sinds jaren weer terug is in de overgangsklasse in de zaal! Hartelijke felicitaties en complimenten voor de selectie en trainersstaf. Ook de vele vrijwilligers verdienen een woord van dank. Vanuit allerlei hoeken zijn initiatieven gestart om er een echt kampioensfeest van te maken en dat is uitstekend gelukt!

Namens het bestuur, Paul

Categorieën: Bestuur